Communiceren, met je klant en met je werkgever
Inhoud
Volgende thema’s komen aan bod:
- Communiceren met je klant
- Duidelijke afspraken maken/lijstje maken
- Verwachtingen van de klant
- Professioneel communiceren
- Non verbale communicatie – lichaamstaal
- Welke taken mag je doen?
- Assertiviteit
- Communiceren met je werkgever
- Telefoneren
- Feedback
- Kritiek
Voor wie?
Deze module kan zowel aangeboden worden aan beginnende huishoudhulpen als aan huishoudhulpen met (enige) ervaring of gemengde groepen. De lesgever past zijn inhoud aan aan de voorkennis van de groep.
Waar?
Dit kan zowel in Mentor doorgaan als op locatie.
Interesse?
Prijs?
De prijs is afhankelijk van de concrete invulling (gewenste inhoud, eventuele voorkennis deelnemers, duur, e.d.). Deze invulling bepalen we in samenspraak met u, en is op maat van uw organisatie. Bent u een KMO? U kan 20% of 30% korting krijgen (afhankelijk van de grootte van uw KMO) Mentor is erkend dienstverlener in de KMO-portefeuille, pijler Opleiding (erkenningsnummer: DV.O104717).
Contact
Praktische en inhoudelijke vragen kan u stellen via academy@mentorvzw.be of via 056 26 44 34